Мета заняття: Розвиток емоційно-вольової та
пізнавальної сфери. Формування комунікативних
здібностей, навичок співпраці.
1. Вправа - привітання (2 хв.)
Мета: створення позитивного емоційного настрою на працю.
Хід вправи: психолог, тримаючись за руки з дитиною говорять один одному: „Я
рада тебе бачити ! Я радий вас бачити!"
Яскрава квітка у класі розквітла
Треба до неї звернутись привітно
Посміхнутися й
сказати:
„Раді ми тебе вітати !"
Квітка наша чарівна
Завдання має для нас вона
Сьогодні з квіткою - семицвітною
Будемо грати,
Виконувати всі завдання
І знання
закріпляти.
2. Гра - розминка „Квітка настрою"(3 хв.)
Мета: розвиток
емоційної сфери.
Хід вправи: дитині пропонується взяти пелюстку
такого кольору якого , на її думку, у неї
настрій. Обговорення.
3.1 Вправа „Запам'ятай та повтори" (5 хв.)
Мета : розвиток пам'яті, уваги, мислення.
Хід вправи: психолог показує картку із цифрами (протягом ІОсекнд), дитина
запам'ятовує цифри, потім картку
потрібно прибрати . Дитини називає цифри.
Варіанти:
1)
7 4
2)
5 1 З
19
3)
6
4 1
4)
3
92
5)
2
7 5 6
6)
10
1 8 9
7) 8 6 3 7
3.2 Вправа - Гра „Знайди
одинакові малюнки" (5 хв.)
Мета : розвиток уваги, мислення
Хід вправи: психолог
пропонує дитині картки, на яких зображені два однакові малюнки серед низки
схожих і просить знайти їх.
3.3 Вправа - гра „Виконай
доручення" (5 хв.)
Мета : розвиток пам'яті, уваги, мислення.
Хід вправи: необхідно
назвати дитині 4, 6, або 8 предметів, які необхідно „купити в магазині".
„Замовлення покупок " оформляється у
вигляді картинок, але залишається
„вдома" і звіряється з тими покупками, які принесені з магазину.
3.4 Пальчикова гімнастика. (5 хв.)
Мета: розвиток дрібної моторики,
диференційованість рухів обох рух Хід
вправи:
Раз-і-два - ішли качата, Три-чотири - до води, Плентався за
ними п'ятий , Шостий теж ішов туди. Сьомий дуже притомився, Восьмий на дорозі всівся, А дев'ятий загубився, З переляку запищав. Не пищи, а доганяй, Своїх
друзів відшукай!
По черзі
згинати всі пальці правої ( потім лівої) руки, починаючи з великого. Потім руки
піднімаються і опускаються. На останній рядок плескаємо в долоні.
3.5 Вправа „ Четвертий
зайвий" (10 хв.)
Мета: розвиток уваги, пам'яті, логічного мислення.
Хід вправи: психолог називає чотири предмети,
три з яких відносяться до одного загального поняття. Дитина має назвати зайвий
предмет, тобто той, котрий не має відношення до
інших та пояснити свій вибір.
Варіанти слів:
-стіл, стілець, ліжко, чайник
- гірок, морква, цибуля, заєць
- лялька, машина, мозаїка, книжка
- вовк, лисиця, ведмідь, кішка
- лижі, ковзани, човен, сани
20
- автобус, трамвай, літак, тролейбус
- річка, ліс, асфальт, поле.
- пожежник, космонавт, балерина, міліціонер,
- молоко, чай, лимонад, хліб
- нога, рука, голова, черевик
4.1
Рефлексія, (дивись заняття 1) (2 хв.)
4.2
Релаксація (5 хв.) Вправа „Чарівний
сон"
Повіки спати
хочуть, Заплющуються
очі... Ми тихо
засинаємо, У сон ми
поринаємо. Гріє сонечко сильніше, Відпочинемо у тиші... Всіх нас огортає спокій, І ласкавий, і глибокий.
5. Прощання. (З хв.)
Дитина прощається, згадуючи якомога більше слів
прощання.
Немає коментарів:
Дописати коментар