четвер, 21 жовтня 2021 р.

Заняття з розвитку емоційно-вольової та пізнавальної сфери.

 

Мета заняття: Розвиток емоційно-вольової та пізнавальної сфери. Формування комунікативних здібностей, навичок співпраці.

1.  Вправа - привітання (2 хв.)

Мета: створення позитивного емоційного настрою на працю.

Хід вправи: психолог, тримаючись за руки з дитиною говорять один одному: „Я

рада тебе бачити ! Я радий вас бачити!"

Яскрава квітка у класі розквітла

Треба до неї звернутись привітно

Посміхнутися й сказати:

„Раді ми тебе вітати !"

Квітка наша чарівна

Завдання має для нас вона

Сьогодні з квіткою - семицвітною

Будемо грати,

Виконувати всі завдання

І знання закріпляти.

2. Гра - розминка „Квітка настрою"(3 хв.)
Мета:
розвиток емоційної сфери.

Хід вправи: дитині пропонується взяти пелюстку такого кольору якого , на її думку, у неї настрій. Обговорення.

3.1 Вправа „Запам'ятай та повтори" (5 хв.)

Мета : розвиток пам'яті, уваги, мислення.

Хід вправи: психолог показує картку із цифрами (протягом ІОсекнд), дитина

запам'ятовує цифри, потім картку потрібно прибрати . Дитини називає цифри.

Варіанти:

1)                      7 4

2)          5 1 З


19

3)          6 4 1

4)          3 92

5)          2 7 5 6

6)          10 1 8 9

7)    8   6   3   7

3.2  Вправа - Гра „Знайди одинакові малюнки" (5 хв.)
Мета : розвиток уваги, мислення

Хід вправи: психолог пропонує дитині картки, на яких зображені два однакові малюнки серед низки схожих і просить знайти їх.

3.3  Вправа - гра „Виконай доручення" (5 хв.)
Мета : розвиток пам'яті, уваги, мислення.

Хід вправи: необхідно назвати дитині 4, 6, або 8 предметів, які необхідно „купити в магазині". „Замовлення покупок " оформляється у вигляді картинок, але залишається „вдома" і звіряється з тими покупками, які принесені з магазину.

3.4 Пальчикова гімнастика. (5 хв.)

Мета: розвиток дрібної моторики, диференційованість рухів обох рух Хід вправи:

Раз-і-два - ішли качата, Три-чотири - до води, Плентався за ними п'ятий , Шостий теж ішов туди. Сьомий дуже притомився, Восьмий на дорозі всівся, А дев'ятий загубився, З переляку запищав. Не пищи, а доганяй, Своїх друзів відшукай!

По черзі згинати всі пальці правої ( потім лівої) руки, починаючи з великого. Потім руки піднімаються і опускаються. На останній рядок плескаємо в долоні.

3.5 Вправа Четвертий зайвий" (10 хв.)

Мета: розвиток уваги, пам'яті, логічного мислення.

Хід вправи: психолог називає чотири предмети, три з яких відносяться до одного загального поняття. Дитина має назвати зайвий предмет, тобто той, котрий не має відношення до інших та пояснити свій вибір.

Варіанти слів:

-стіл, стілець, ліжко, чайник

-  гірок, морква, цибуля, заєць

-  лялька, машина, мозаїка, книжка

-  вовк, лисиця, ведмідь, кішка

-  лижі, ковзани, човен, сани


20

-  автобус, трамвай, літак, тролейбус

-  річка, ліс, асфальт, поле.

-  пожежник, космонавт, балерина, міліціонер,

-  молоко, чай, лимонад, хліб

-  нога, рука, голова, черевик

 

4.1     Рефлексія, (дивись заняття 1) (2 хв.)

4.2     Релаксація (5 хв.) Вправа „Чарівний сон"

Повіки спати хочуть, Заплющуються очі... Ми тихо засинаємо, У сон ми поринаємо. Гріє сонечко сильніше, Відпочинемо у тиші... Всіх нас огортає спокій, І ласкавий, і глибокий.

5. Прощання. (З хв.)

Дитина прощається, згадуючи якомога більше слів прощання.

Немає коментарів:

Дописати коментар