понеділок, 4 жовтня 2021 р.

Розвиток пам'яті.

 

Вірш «Поважний кіт»

По дорозі в білий світ

Вирушив поважний кіт.

Іде, хвостом похитує,

В перехожих запитує:

- А скажіть мені, котора

Зі сметаною комора?

 

Гра «Запамятай картинки»

Потрібно добрати 5-7 картинок, дитина розглядає їх 1-2 хвилини, а потім по пам’яті називає тільки ті предмети, які були трикутної форми.

4 – 5 років – до 7 картинок. 5 – 6 років – до 10 картинок.

 

Гра «Скоромовки»

Потрібно прослухати скоромовки, запам’ятати і повторити їх.

1.    Купила бабуся намисто Марусі.

2.    Муха-горюха сіла на вухо.

3.    В їжака – їжаченята, у вужа – вуженята.

4.    Від тупоту копит пил по полю летить.

 

Гра «Яка група зникла?»

Приготувати картинки із зображенням предметів кількох груп, наприклад: велосипед, автомобіль, літак – транспорт; яблуко груша, слива – фрукти тощо. Розкласти їх на столі так, щоб було 2 – 5 рядів по 3 картинки(в одному ряду – картинки однієї групи, наприклад: транспорт). Запропонуйте дитині назвати одним словом і запамятати кожну групу. Далі дитина відвертається, психолог забирає якусь одну групу картинок і пропонує визначити, яка група зникла.

4 – 5 років – 1-2 групи картинок. 5 – 6 років – 3-5 груп картинок.

 

Релаксація-аутотренінг «Я жучок»

Я – маленький жучок. Я лежу на зеленому листочку і відпочиваю. Навколо мене багато квітів і трав. Прекрасний сонячний день. Уся галявина залита сонячним світлом і сповнена пахощами квітів. Мені так тепло і приємно. Сонечко мене зігріло. Мій животик гарячий. Я дихаю спокійно і легко. Тепло розвивається по грудях та ніжках. Тепло стало моїй голівці. Я відпочиваю. Я спокійний. Мені нічого не болить. Ось прилетіла моя подружка – мушка. Дзижчить мені під вушком. Я розплющую очі. Час прокидатися.

Немає коментарів:

Дописати коментар