понеділок, 4 жовтня 2021 р.

Заняття. Дива піску.

                                                                         Заняття. 

                                           ДИВА ПІСКУ

Психолог. Діти, сьогодні ми знову вирушаємо в подорож Країною Піску, щоб самим творити дива. Для початку торкнімося долоньками до піску, щоб набратися чарівної сили. (Діти кла­дуть долоньки на пісок і роблять відбитки так виглядає ритуал входження до Країни Піску.)

Отже, перед нами справжня пустеля, але піски ці не звичайні, а чарівні. Вони ховають ба­гато цікавих речей, із якими нам ще треба буде ознайомитися. Давайте повернемо ці піски до життя і створимо в нашій пустелі річки.

Молодці, діти. А чи знаєте ви, що земля має ще й кам'яний одяг? Там, де цей одяг видно, дуже багато каменів, і ми з вами бачимо гори. Ось і на нашому березі лежать різні камінці. Чому на цих камінчиках немає гострих кутів? А чи були вони раніше?

Округлі камінчики — з моря, такими їх зро­била вода. Вона рухала камені, які терлися один об одного і об пісок. Гострі кути поступово зни­кали, і камінчик став округлим. Напевно, бага­то часу знадобилося воді, щоб досягти такого результату.

А ось — зовсім інші камінці. Потримайте їх у руках. Що ви відчуваєте? Які вони на дотик? Як ви думаєте, чому вони такі?

Ми з вами перебуваємо в чарівній країні,] тому на кожному кроці можна очікувати на ж сподіванку. Країна Піску приготувала для на^. сюрпризи. Заплющте очі й повільно рахуйте до десяти. (Поки діти рахують, педагог розкладає серед каменів фігурки тварин і наполовину за­сипає їх піском.)

За мить заграє музика, і ми почнемо рухати­ся. Як тільки музика затихне, потрібно завмерти на місці. Той, хто почує своє ім'я, має відтворити свій камінчик у русі, оживити його, а всі інші відгадуватимуть, на яку тварину він схожий. Готові? Тоді беріть по диво-камінчику — і по­чинаємо, (Діти загадують свої загадки, а від­гадки у вигляді маленьких фігурок кладуть у пісочницю.)

Гляньте, в нас уже з'явилися перші мешканці. Але є ще камінчики, чиї загадки залишилися нерозгаданими. Деякі їх частини присипало піс­ком. Вам потрібно відгадати, хто тут ховається. € одне правило: камінчики не можна розкопу­вати руками. Отже, у нашій Країні Піску тепер багато мешканців — справжній тваринний світ. Усі тварини розмістилися біля річки, але вони дуже розгублені, адже не мають домівки. Да­вайте створимо для них звичайне середовище існування. (Діти вирішують, де в пісочниці бу­дуть ліс, луки, село. Вони створюють природні куточки й «розселяють» усі групи тварин.)

Примітка. Заняття слід завершити обго­воренням на тему «Що вам найбільше сподо­балося в подорожі?».

Психолог. А тепер давайте з'єднаємо наші руки над пісочницею так, щоб вийшла «квітка дружби». Відчуйте тепло ваших рук. Нехай і Країна Піску одержить часточку нашої дружби, щоб усім її мешканцям тут завжди було тепло й затишно.

Немає коментарів:

Дописати коментар