Заняття.
ДИВА ПІСКУ
Психолог. Діти, сьогодні ми знову
вирушаємо в
подорож Країною Піску, щоб самим творити дива. Для початку торкнімося долоньками до піску, щоб набратися
чарівної сили. (Діти кладуть долоньки на пісок і роблять відбитки — так виглядає ритуал
входження до Країни Піску.)
Отже, перед нами справжня пустеля, але піски ці не звичайні, а чарівні. Вони ховають багато цікавих речей, із якими нам ще треба буде ознайомитися. Давайте повернемо ці піски до життя і створимо в нашій пустелі річки.
Молодці, діти. А чи
знаєте ви, що земля має ще й кам'яний одяг? Там, де цей одяг видно, дуже багато каменів, і
ми з вами бачимо гори. Ось і
на нашому березі лежать різні камінці. Чому на цих камінчиках немає гострих кутів? А чи були вони раніше?
Округлі камінчики — з
моря, такими їх зробила
вода. Вона рухала камені, які терлися один об одного і об пісок. Гострі кути
поступово зникали,
і камінчик став округлим. Напевно, багато часу знадобилося воді, щоб досягти такого результату.
А ось — зовсім інші камінці.
Потримайте їх у
руках. Що ви відчуваєте? Які вони на дотик? Як ви думаєте, чому вони такі?
Ми з вами перебуваємо в чарівній країні,] тому на кожному кроці
можна очікувати на ж сподіванку. Країна Піску приготувала для на^. сюрпризи. Заплющте очі
й повільно рахуйте до десяти. (Поки діти рахують, педагог розкладає серед каменів фігурки
тварин і наполовину засипає їх піском.)
За мить заграє музика,
і ми почнемо рухатися.
Як тільки музика затихне, потрібно завмерти на місці. Той, хто почує своє ім'я,
має відтворити свій
камінчик у русі, оживити його, а всі інші відгадуватимуть, на яку тварину він
схожий. Готові?
Тоді беріть по диво-камінчику — і починаємо, (Діти загадують свої загадки, а відгадки у вигляді маленьких фігурок кладуть у пісочницю.)
Гляньте, в нас уже
з'явилися перші мешканці. Але є ще камінчики, чиї загадки залишилися нерозгаданими. Деякі їх
частини присипало піском.
Вам потрібно відгадати, хто тут ховається. € одне правило: камінчики не можна
розкопувати
руками. Отже, у нашій Країні Піску тепер багато мешканців — справжній тваринний
світ. Усі
тварини розмістилися біля річки, але вони дуже розгублені, адже не мають домівки. Давайте створимо
для них звичайне середовище існування. (Діти
вирішують, де в пісочниці будуть ліс, луки, село. Вони створюють природні куточки й «розселяють» усі групи тварин.)
Примітка. Заняття слід завершити
обговоренням на тему «Що вам найбільше сподобалося
в подорожі?».
Психолог.
А тепер
давайте з'єднаємо наші руки
над пісочницею так, щоб вийшла «квітка дружби». Відчуйте тепло ваших рук. Нехай і Країна Піску одержить
часточку нашої дружби, щоб усім її мешканцям тут
завжди було тепло й затишно.
Немає коментарів:
Дописати коментар